Opgelost door Social Deal: afmelden voor reclame lukt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 386880
Gebruiker
consurecht21
Datum
4 reacties

Details

De klacht

meerdere keren afgemeld voor reclame via de link in de mail, maar blijf reclame ontvangen. Op mails naar de klantenservice wordt niet gereageerd. Telefonisch zijn ze ook onbereikbaar

De oplossing

Geen mails meer ontvangen

4 reacties

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor je bericht.

    Vervelend om te lezen dat het uitschrijven van de nieuwsbrieven niet wordt verwerkt!

    Zou je een nieuwsbrief willen doorsturen naar service@socialdeal.nl ter attentie van Sarah, zodat ik je direct kan uitschrijven?

    Ik hoor graag van je!

    Met vriendelijke groet,
    Sarah - klachtenafdeling
    Social Deal
  2. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Goedendag!

    Helaas heb ik nog niets van je mogen vernemen.

    Zou je me alsnog een mailtje willen sturen?

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Sarah - klachtenafhandeling
    Social Deal
  3. Auteur
    consurecht21
    Datum
    Beste Sarah,

    Vreemd dat je niets hebt gehad. Ik heb het gelijk gestuurd. Daarnaast heb ik een bevestiging dat het geregeld is....

    Misschien jullie procedures en klantbeloftes nog maar eenkeer tegen het licht houden.

    Groet ,

  4. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Zojuist hebben we elkaar gesproken aan de telefoon en wil ik je graag bedanken voor je tijd.

    Je account wordt vandaag verwijderd.

    Mochten er nog andere vragen en/of opmerkingen zijn, dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Sarah - klachtenafhandeling
    Social Deal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
consurecht21
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik word uitgeschreven
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen