Klacht Social Deal: Afwijkende tijden moeten in de voorwaarden vermeld worden!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 152602
Gebruiker
Renee
Datum
5 reacties

Details

Klacht

In december heb ik 5 vouchers gekocht voor een restaurant in Haarlem, Moretti's. Toen ik vandaag wilde reserveren zag ik dat de enige tijden waarop dat kan (alleen voor Social deal klanten) om 17.00 en om 20.00 uur is. Dit zijn afwijkende tijden en dit had dus in de voorwaarden vermeld moeten worden. Ik heb met Socialdeal gechat en gebeld en krijg een soort van helaas-pindakaas antwoord en dat de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn. Ik heb uitgelegd dat ik vandaag wilde reserveren en er dus nu pas achter kwam dat het om afwijkende tijden gaat. Als het in de voorwaarden had gestaan, had ik de vouchers nooit gekocht. Ik heb het restaurant ook gebeld en Social deal klanten mogen inderdaad alleen op die tijden, om 5 uur en om 8 uur, de normale diner tijden zijn gereserveerd voor 'gewone mensen".

Gewenste oplossing

Dat ik een aantal vouchers kan annuleren en dat ik hier of het geld van terugkrijg of credits, dat maakt mij niet uit want ik maak(te) heel vaak gebruik van SD.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Beste Renee,

    Bedankt voor je bericht.

    Ik heb vernomen dat je een aantal van mijn collega's hebt gesproken.
    Mijn collega's hebben je uitgelegd dat er altijd bepaalde tijden beschikbaar zijn om te reserveren bij een deal. Voor de deal van Moretti's is dat 17.00 en 20.00 uur. Voor de aankoop van de voucher kan je zien welke dagen welke tijden beschikbaar zijn. Ik zal je per e-mail een printscreen sturen van hoe je dit kan zien en hoe dit werkt.

    Bij het aanmelden op onze website ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en dus met de wettelijke retourperiode van 14 dagen. Buiten deze 14 dagen kunnen wij geen vouchers annuleren.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,
    Team Social Deal
  2. Auteur
    Renee
    Datum
    Je kan niet voor de aankoop zien dat het om afwijkende tijden gaat! Dit zie je pas nadat je een reservering wilt plaatsen. daarom had dit in de voorwaarden vermeld moeten worden, dan had ik de vouchers niet gekocht.
  3. Auteur
    Renee
    Datum
    Ik weet bovendien heel goed het werkt, ik maak veelvuldig gebruik van Social Deal en Groupon etc. Dit zijn gewoon afwijkende tijden die bij de deal horen en dit had vermeld moeten worden. Mij werd ook uitgelegd dat ik meteen na het kopen van de vouchers had moeten checken op welke tijden het mogelijk is om te reserveren, maar dit is de omgedraaide wereld! Dit is ook in tegenstelling tot eerdere ervaringen en slaat gewoon nergens op.
  4. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Beste Renee,

    Ik heb je afgelopen donderdag 4 februari een e-mail gestuurd met daarin vermeld middels print screens hoe je kan zien welke tijden er nog vrij zijn zodat je dit dus voor aankoop kan zien. Het stond dus vermeld voor aankoop dus ik begrijp dat het vervelend is dat je dit niet gezien hebt maar daarom heb ik je de mail ook gestuurd om het uit te leggen. Uit je reactie verneem ik dat de e-mail ter begeleiding niet duidelijk is geweest. Zal ik telefonisch contact met je opnemen om dit verder toe te lichten aan je?

    Je kan ten alle tijden contact opnemen dan zal ik je bellen indien je meer uitleg wil.

    Met vriendelijke groet,
    Team Social Deal
  5. Auteur
    Renee
    Datum
    Dit is helemaal geen voorstel! Integendeel, er wordt gedaan of ik het allemaal niet snap. Ik snap het prima, dus bellen heeft geen zin. Ik heb overigens geen mail ontvangen van jullie, misschien moet ik uitleggen hoe je een mail stuurt?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen