Klacht Social Deal: Afzegging zonder reden.

G.E. van Kerkvoorde

Wij kregen vandaag van SD deze email:

Door onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om op zaterdag 25 augustus de kwalificatie bij te wonen op het circuit van Spa-Francorchamps. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend voor jou. Per direct hebben wij daarom jouw betaalde bedrag in de vorm van een saldotegoed op je account teruggeplaatst. Dit saldo blijft uiteraard onbeperkt geldig voor het gehele aanbod.

Het bedrag niet in SD credits, maar op de rekening, onze gemaakte hotelkosten terugbetalen en de reden van afzegging.
Een opportunistische oplossing. Kaarten voor de F1 krijgen wij toch niet. Indien ik twee weken van tevoren een vakantie zonder reden afzeg, moet ik ook de volle pond betalen. Maar het vertrouwen van SD is volledig weg en zal daar nooit meer een voucher kopen.

Socialdeal.nl
    Beste Gabrielle,

Dankjewel voor je melding. Ik heb je gebeld, maar ik kreeg je helaas niet te pakken.

Zou je ons als je in de gelegenheid bent terug willen bellen? Je mag dan naar mij vragen, Roxanne.
    Ik kijk graag naar een oplossing binnen de mogelijkheden, zodat de situatie naar tevredenheid voor je is opgelost.

In afwachting.

Groetjes,
    Roxanne
    Klachtafhandeling
    Social Deal
    G.E. van Kerkvoorde
    Ten eerste is mijn voornaam Gaby en ten tweede ben ik boven de vijftig. Graag wil ik met u aangesproken worden. Ik ken u namelijk niet. Wij hebben een zakelijke overeenkomst en zeker geen vriendschappelijke.
    Socialdeal.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Social Deal?