Klacht Social Deal: Afzegging zonder reden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316555
Gebruiker
G.E. van Kerkvoorde
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Wij kregen vandaag van SD deze email:

Door onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om op zaterdag 25 augustus de kwalificatie bij te wonen op het circuit van Spa-Francorchamps. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend voor jou. Per direct hebben wij daarom jouw betaalde bedrag in de vorm van een saldotegoed op je account teruggeplaatst. Dit saldo blijft uiteraard onbeperkt geldig voor het gehele aanbod.

Gewenste oplossing

Het bedrag niet in SD credits, maar op de rekening, onze gemaakte hotelkosten terugbetalen en de reden van afzegging.
Geboden oplossing
Een opportunistische oplossing. Kaarten voor de F1 krijgen wij toch niet. Indien ik twee weken van tevoren een vakantie zonder reden afzeg, moet ik ook de volle pond betalen. Maar het vertrouwen van SD is volledig weg en zal daar nooit meer een voucher kopen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    G.E. van Kerkvoorde
    Datum
  2. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Beste Gabrielle,

    Dankjewel voor je melding. Ik heb je gebeld, maar ik kreeg je helaas niet te pakken.

    Zou je ons als je in de gelegenheid bent terug willen bellen? Je mag dan naar mij vragen, Roxanne.
    Ik kijk graag naar een oplossing binnen de mogelijkheden, zodat de situatie naar tevredenheid voor je is opgelost.

    In afwachting.

    Groetjes,
    Roxanne
    Klachtafhandeling
    Social Deal
  3. Auteur
    G.E. van Kerkvoorde
    Datum
    Ten eerste is mijn voornaam Gaby en ten tweede ben ik boven de vijftig. Graag wil ik met u aangesproken worden. Ik ken u namelijk niet. Wij hebben een zakelijke overeenkomst en zeker geen vriendschappelijke.
  4. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen