Klacht Social Deal: BELACHELIJK!

CC

Ik heb ongeveer begin dit jaar een voucher gekocht via Social Deal om uit eten te gaan. Ivm corona sloten alle restaurants en kon ik helaas niet op de afgesproken datum met mijn vriendin meer uiteten.
Vandaag maandag 1 juni mogen alle restaurants weer openen, alleen zag ik al dat mijn coupon 31 mei afliep. Ik heb zojuist een medewerker gesproken en zij zei dat ze de deal heeft verlengd tot 1 november. Maar ik kan deze deal pas boeken tussen september en oktober. Ik heb deze voucher niet gekocht om pas eind van het jaar uiteten te kunnen gaan. Ik heb de coupon niet gekocht met die bedoeling. Ik wil gewoon mijn geld terug, dit is oplichterij!
En dan word mij nog gezegd dat ik m ook kan doorverkopen, maar deze voucher is accountsgebonden en ten tweede niemand gaat die coupon willen kopen als je pas eind van het jaar uit eten kan. Dan kan je net zo goed de winkelprijs betalen en meteen uiteten kunnen gaan.

Ik wil mijn geld terug!

Social Deal
    Goedemorgen heer/mevrouw Gopal,

Hartelijk dank voor je beoordeling betreffende jouw Social Deal vouchers om uiteten te gaan.

Wat jammer dat de deal niet zoals gepland door kan gaan. We begrijpen dat je dit niet leuk vindt.
    Deze maanden zijn wij druk bezig geweest om alle deals zoveel mogelijk te verlengen, zodat zowel de ondernemer gesteund blijft maar ook dat de consument nog op een later moment kan gaan genieten van zijn of haar deal. Ik concludeer uit je melding dat je niet geheel naar tevredenheid geholpen bent.

Graag wil ik alsnog met je meekijken voor een passende oplossing. Zou je mij het e-mailadres van het account en telefoonnummer willen sturen? Dit mag naar service@socialdeal.nl.

Ik hoor graag van je!

Roxanne
    Social Deal
    Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Social Deal?