Opgelost door Social Deal: Boek niet bij Social Deal, je hebt geen garanties!

Kimdiemen

Onlangs heb ik een voucher geboekt waarin een diner zat bij het Corendon hotel. Corendon heeft besloten van het diner een lunch te maken. Ik ben het hier totaal niet mee eens en wil daarom mijn geld terug maar dit doet Social Deal niet. Pas dus op met het kopen van een deal. Ze passen zo de voorwaarde aan en je betaalt een hoog bedrag voor een lagere deal!

Ik wil mijn geld terug.

Social Deal
    Hi Kim, goedemorgen.

Bedankt voor je melding betreffende Corendon. Wat vervelend dat de deal tussentijds gewijzigd is en je hier niet tevreden mee bent. Ik kan mij voorstellen dat dit niet prettig is.

Onze insteek is om iedereen zoveel mogelijk in de wensen te voorzien, en daarbij natuurlijk ook rekening houdend met de ondernemers. Uiteraard willen we de situatie alsnog passend oplossen.

Zou je mij jouw accoutgegevens willen doormailen via service@socialdeal.nl? (het e-mailadres van het account waarmee je de deals hebt aangekocht alsjeblieft)

Dan zal ik het nogmaals voor je nakijken. We streven naar een servicegerichte afhandeling.

Bedankt alvast en een fijne dag.

Roxanne
    Social Deal
    Klachten

Kimdiemen
Geld terug

Ook een klacht indienen over Social Deal?