Opgelost door Social Deal: Bon gekocht en na 3 weken niet geldig, ik kon er door ziekte niet eerder gebruik van maken.

Desiree

Ik heb nog geen 4 weken geleden een bon gekocht voor 60 euro (100 euro besteden) bij hunkermöller.
Door ziekte kon ik er niet gelijk gebruik van maken.
Gister was ik 'n beetje te pas en wilde ze gebruiken. Blijken ze al 2 dgn verlopen te zijn en social deal wilt me niet tegemoet komen.
Het kan toch niet zo zijn dat ik 'n bon koop voor 60 euro, die na nog geen 4 weken niet meer bruikbaar is, en social deal geen begrip heeft voor mijn onmacht om er niet eerder gebruik van gemaakt te hebben.

Ik zou graag mijn geld terug krijgen, of verlengen van de bon, of saldo tegoed op social deal account.

Desiree
    Nu krijg ik via WhatsApp een tegemoetkoming v 5 euro, ik heb 60 betaald, ik vind het schandalig.
    Social Deal
    Beste Desiree,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact, stuur ik nog even deze bevestiging.

Gelukkig hebben we samen naar een passende oplossing kunnen kijken. Ik hoop dat ik je naar alle tevredenheid heb kunnen helpen.

Sascha - klachtenafhandeling
    Social Deal

Desiree
Social deal heeft telefonisch contact met mij opgenomen en hadden begrip voor de situatie. Ik heb het bedrag terug gekregen in de vorm van saldo tegoed bij social deal. Bedankt voor de snelle oplossing en 't begrip! Grt Desiree

Ook een klacht indienen over Social Deal?