Klacht Social Deal: Dag voor reserving, wordt deze geannuleerd

Klachtnummer
# 456074
Gebruiker
J.M. Boshamer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg net te horen dat mijn reserving voor morgen is geannuleerd, boos ook restaurant gebeld, eigenaar zegt, social deal heeft deal op site gezet, die niet bestaat. Hij heeft ook vandaag al mensen moeten wegsturen. Het enige wat social deal zegt, u kunt vanaf 1 oktober gebruik maken van de deal. Eigenaar van restaurant wil niets meer te maken hebben met social deal. Dus ook na 1 oktober geen deal. Wat een oplichters. Begrijp nu ook waarom ik geen contact mocht opnemen met reataurant, social deal lag de schuld bij restaurant, eerst was dicht, toen is seizoensmenu, nu gerechten niet beschikbaar, erg raar voor een vlees menu.

De oplossing

Met een goede oplossing komen, mensen niet meer oplichten en restaurants in de problemen brengen omdat zij met de boze klanten zitten

1 reactie

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi John,

    Bedankt voor het telefoongesprek. Fijn dat we elkaar telefonisch gesproken hebben inmiddels. Zoals gezegd ga ik met de feedback aan de slag en ik zal de contactpersoon op de hoogte stellen van de situatie. Gelukkig is het zo opgelost voor je.

    Heel veel plezier bij het volgende uitje, geniet ervan.

    Groet,
    Roxanne
    Social Deal
    Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen