Opgelost door Social Deal: De momenten waarop de voucher gebruikt kan worden voor de einddatum zijn zeer beperkt.

M Westerink

De dagen en tijdstippen waarop de voucher kan worden ingeleverd zijn zeer beperkt waardoor ik de voucher niet voor de einddatum kan gebruiken. Het gaat om vijf voucher voor ons hele gezin. De einddatum loopt binnenkort af en er zijn nog maar zeer weinig tijdstippen mogelijk.

Ik ben tevreden als het bedrag als tegoed terugkomt in mijn account. Geld terug hoeft niet, maar ik wil het bedrag wel kunnen gebruiken voor een andere deal.
Ik heb het geld van de vouchers teruggekregen als saldo op mijn Social Deal account. Super snel en fijn opgelost door Social Deal!

Social Deal
    Beste,

Hartelijk dank voor je melding.

Wat ontzettend vervelend dat jullie geen gebruik kunnen maken van de vouchers.
    Alle deals die wij aanbieden zijn op basis van beschikbaarheid, het kan dus zijn dat vooral aan het einde van een deal de gewenste tijden of dagen al volgeboekt zijn.

Graag zou ik met je mee willen kijken wat ik hierin kan betekenen voor je.
    Zou je een e-mail willen sturen met daarin de gegevens van het account en over welke deal het gaat? Dit mag naar service@socialdea.nl.

Ik hoop van je te horen!

Sascha - klachtenafhandeling
    Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?