Klacht Social Deal: Er worden alleen maar lovende recensies geplaatst.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 328316
Gebruiker
Gebruiker1540283940
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had met een vriendin gegeten bij Portugal Mar in Helmond en dat viel tegen. Met name de keuze uit de op Sociaal Deal beloofde desserts was onwaar. In plaats van een hele ruime en smakelijke keuze, werd ons alleen wat taart aangeboden als dessert.
Hierdoor heb ik een minder lovende recensie ingediend op Sociaal Deal maar die wordt niet geplaatst als Portugal Mar dat niet wil. Dus uiteraard staan daar alleen maar lovende recensies, wat zeer misleidend is.
Social Deal gaf te kennen na mijn melding hierover dat dit hun beleid is. De slager keurt zijn eigen vlees en het waarheidsgehalte qua recensies is dus ver te zoeken bij Social Deal! De klant wordt bewust misleid.

De oplossing

Dat Social Deal en de betreffende bedrijven verplicht worden alle recensies te plaatsen zodat de consument een eerlijk beeld krijgt vóórdat hij een voucher koopt!

2 reacties

  1. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw melding.

    Ik heb je telefonisch proberen te bereiken. Dit is jammer genoeg niet gelukt.
    Graag zou ik u willen vragen om uw e-mailadres van uw Social Deal account naar ons door te mailen via service@socialdeal.nl. Ik neem dan contact met u op om de klacht door te spreken en te kijken wat we hierin nog kunnen betekenen.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,

    Debbie - Social Deal
    Klachtenafhandeling
  2. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor uw reactie per mail!

    Allereerst erg fijn om te horen dat je de moeite hebt genomen om ons te voorzien van feedback.
    Mocht je ooit nog ergens tegenaan lopen, neem dan gerust contact met ons op.
    We zijn 7 dagen per week bereikbaar van 07:00 t/m 23:00 en in het weekend van 09:00 t/m 21:00.

    Nogmaals bedankt voor je bericht en ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Debbie - Social Deal
    Klachtenafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1540283940
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het antwoord van Social Deal was dat het bedrijf zelf bepaalt of deze een recensie plaatst! Dit blijft leiden tot onjuiste informatie voor de klant met veelal een te gunstige beoordeling van het bedrijf uiteraard. Kortom, het blijft misleiding!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen