Opgelost door Social Deal: Fout van social deal: geen restitutie

SuperMarmot75

Afgelopen maandag 26 april had ik een reservering via social deal bij een restaurant voor een bezorgmenu. Toen ze niet kwamen opdagen, heb ik het restaurant gebeld die aangaven dat ze op maandag gesloten zijn en dat Social Deal dat ook weet. Nu krijgen we ons geld niet terug omdat we niet binnen 14 dagen na aankoop geannuleerd hebben!! Hoe konden we dat doen, we gingen ervan uit dat we ons eten zouden krijgen. Dit is overduidelijk een fout van social deal die ze niet wensen te corrigeren. We kunnen enkel het tegoed in saldo vorm terug krijgen.

We willen ons geld terug gestort op de rekening, de dienst is niet geleverd en wij konden niet weten dat het restaurant dicht was.

Social Deal
    Beste,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken over de situatie.

Fijn dat we alsnog tot een passende oplossing zijn gekomen.
    Onze excuses voor het ongemak die je hebt ervaren!

De fout is inmiddels gecorrigeerd, hopelijk bevalt de volgende deal een stuk beter.
    Mochten wij nog iets kunnen doen, hoor ik dit graag.

Mocht ik nog iets kunnen doen, hoor ik dit graag.

Sascha - klachtenafhandeling
    Social Deal

SuperMarmot75
Vanmiddag is toegezegd dat ik alsnog het volledige bedrag terug gestort krijg. Dat is Ook dezelfde dag nog gebeurt. Ik ben tevreden met de oplossing.

Ook een klacht indienen over Social Deal?