Klacht Social Deal: Geen afspraak te maken met partner van Social Deal

AN

Voucher gekocht en een afspraak gemaakt met de partner. Deze annuleert de afspraken zonder of met een vage reden. Zelfs 's nachts voor de geplande afspraak. Social Deal krijgt de partner zelf ook niet te pakken om uitleg te vragen. Geen vertrouwen meer in de levering van deze partner (permanente make-up). I

Ik wil de aankoop ontbinden en het geld terug ontvangen omdat de partner niet levert en afspraken afzegt. Geen vertrouwen meer in deze partner.

Beste meneer/mevrouw Fakkert,

Zojuist heb ik gebeld naar het vermelde telefoonnummer. Helaas was er niemand aanwezig om de telefoon aan te nemen.

Ik kijk graag na wat ik voor je kan betekenen, echter kan ik uit je klacht helaas niet opmaken over welk bedrijf dit gaat of wat je mailadres is.

Ik zou je graag willen vragen even terug te bellen en te vragen naar Sarah, of een mail te sturen naar service@socialdeal.nl met het mailadres dat je gebruikt voor Social Deal.

Alvast bedankt!

Sarah - klachtenafhandeling
    AN
    Ik krijg jullie ook niet telefonisch te pakken maar het gaat om een voucher van Tattoo studio Medemblik. Nogmaals het verzoek het geld te crediteren.
    Beste mevrouw Fakkert,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat mijn collega je eergisteren heeft gebeld en een mail heeft verstuurd. De voucher is voor je geannuleerd en gecrediteerd naar je account!

Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Je kan ook altijd een Whatsappbericht sturen naar 088 205 05 05 of een mail sturen naar klantenservice@socialdeal.nl

Alvast fijne feestdagen gewenst!

Sarah - klachtenafhandeling
    Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?