Klacht Social Deal: Geen geld terug

Klachtnummer
# 455389
Gebruiker
ZouteDisco#339
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voucher gekocht voor restaurant en gelijk gereserveerd maar restaurant dicht. Terwijl social deal hier wel al ervaring mee had. Dan wil je graag je geld teruggestort hebben maar krijg je als saldo terug terwijl je gewoon je geld terug wilt

De oplossing

Geen saldo maar geld terugstorten!

1 reactie

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Hi heer/mevrouw Kamphuijs,

    Hartelijk dank voor de melding betreffende jouw deal! Ik heb je gebeld, echter krijg ik je niet te pakken.

    Jammer om te vernemen dat het restaurant momenteel gesloten is. Natuurlijk streven we naar een oplossing waarmee je tevreden bent, waarbij we natuurlijk wel rekening dienen te houden met bepaalde voorwaarden. Hopelijk hiervoor begrip.

    Mocht je tijd hebben, mag je ons altijd terug bellen via 088-2050505. Je mag dan naar Roxanne vragen. Als je het prettiger vindt om te mailen, mag dit ook. Dan mag je een mailtje sturen naar service@socialdeal.nl en daarbij een tijdstip aangeven wanneer je terug gebeld wil worden.

    We horen graag van je!

    Met vriendelijke groet,
    Roxanne
    Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen