Opgelost door Social Deal: Geen gele terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 364319
Gebruiker
Mohamed0102
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een wellness gekocht bij socialdeal, direct afspraak gemaakt met de wellness maar ze had pas na 20 dagen tijd, vanwegen drukte. Eenmaal op locatie krijg ik te horen dat ik geen geschikte kandidaat ben voor de wellness. Gebeld met social deal, en ik krijg te horen dat ik binnen 14 dagen had moeten anuleren. Maar het was niet mogelijk voor me aangezien de wachttijd boven de 20 dagen was

De oplossing

Ik zou me geld terug willen krijgen

2 reacties

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Goedemiddag Mohamed,

    Hartelijke dank voor je melding betreffende jouw ervaring met Social Deal. Ontzettend vervelend dat u geen geschikte kandidaat bleek te zijn.

    Graag zou ik u daarom ook willen vragen om uw contactgegevens (e-mail adres van je Social Deal account en telefoonnummer) door te mailen naar service@socialdeal.nl.

    Graag kijk ik samen met u naar een passende oplossing.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Maxime - Social Deal
    Klachtenafdeling
  2. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Mohamed,

    Wat fijn dat we elkaar zojuist telefonisch hebben gesproken en dat hierbij je klacht passend is opgelost.
    Mocht er in de toekomst iets zijn, dan helpen we je graag weer.

    We zijn ook ten alle tijden bereikbaar op: 088 205 05 05.

    Ik wens je een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Maxime - Social Deal
    Klachtenafdeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mohamed0102
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy