Klacht Social Deal: Geen oplossing voor ontevredenheid over deal

AJM Dohmen

Samen met een vriendin een aankoop gedaan voor 7 x 15 min. zonnen bij Zonnestudio Optima Sun in Landgraaf. Hele lovende recensies dus we dachten een topdeal te hebben. We hadden onze research gedaan dus dachten dat dit geen miskoop zou zijn. Bij aankomst blijkt het enorm tegen te vallen. De volgende zaken waren niet naar wens;

- Zonadvies was niet op maat. Ik gaf aan een enorm gevoelige huid te hebben in mijn gezicht. Hij gaf aan dat de huid in het gezicht normaal het meeste kan hebben. Absoluut niet waar.
- Gezichtsbruiner zou enkel helemaal uitspringen en 5 min opstarttijd nodig hebben indien je de knop even in zou houden. Echter ging de Gezichtsbruiner niet aan. Toen die dit wel deed en ik de intensiteit lager wou zetten; sprong de lamp helemaal uit. Keer op keer waardoor ik maar een paar min de gezichtsbruiner aan had intotaal.
- vlekken op de zonnebank en een vieze vloer.
- Sommige hokjes hadden teveel ruimte tussen de vloer en de wand waardoor er onderdoor gekeken kan worden. Dit geeft geen gevoel van privacy. Tevens waren de hokjes erg krap.
- geen muziek in de zonnebank.
- ik had geen timer op mijn zonnebank.
- ik had helemaal geen display waardoor ik de intensiteit etc niet kon zien/bijstellen.
- ventilatie enkel bij mijn kruin. Niet in mijn gezicht of lichaamsventilatie.
- De zonnestudio maakte de negatieve recensies niet openbaar en tonen enkel de positieve. Dit is misleiding!

Het was een hele vriendelijke man. Echter waren we over de deal zelf absoluut niet tevreden. Terplekken durfde we niets aan te geven omdat we even samen moesten overleggen of we nog wel wilde komen. Tevens wilde we niemand voor het hoofd stoten. Contact gehad met Social deal. Zij zouden dit oppakken. Echter weigerde de ondernemer om met een oplossing te komen. Hij wilt dat wij dit met hem bespreken. Gezien hij niet bereidwillig is om via social deal met een oplossing te komen, wil ik uit principe het gesprek met hem niet voeren. De zaken die spelen zijn niet op te lossen in 1 dag. Ik wil absoluut geen gebruik meer maken van de deal. Ik ga enkel akkoord met een terugbetaling. om deze reden zie ik ook geen meerwaarde om nog het gesprek aan te gaan.

Ik hoop op een oplossing!

(Gedeeltelijke) terubetaling van het bedrag of een eventueel tegoed om voor een andere deal te besteden.

Beste Anne,

Vanmiddag heb ik je gebeld naar aanleiding van jouw reviews.

Zou je mij willen terugbellen op het nummer 088 205 05 05? Ik wil de situatie graag met je bespreken en je helpen.

Ik hoor graag van je!

Sarah - klachtenafdeling
    Hi Anne,

Zojuist hebben we elkaar aan de telefoon gesproken, fijn dat je me even teruggebeld hebt!

Ik ben blij dat mijn toelichting voor meer duidelijkheid heeft gezorgd. Ik ga ervan uit dat alles zo opgelost wordt.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Sarah - klachtenafdeling