Opgelost door Social Deal: geen vochers en toch betaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 437612
Gebruiker
vouwwagen!12
Datum
6 reacties

Details

De klacht

hebben via Sociaal Deal 2 kaartjes gekocht voor het Arsenaal in Vlissingen
Kunnen vanwege de corona niet gaan ,is de datum verlopen.
Gebeld maar de dames zeggen dat er geen vochers zijn om later te gaan.
Maar dit is nu toch geregeld via de wet dat dat nu moet.
Wil nu toch wel 2 kaartjes voor het arsenaal hebben.

De oplossing

dat ze gaan regelen dat wij toch op een later tijdstip naar het arsenaal kunnen gaan

6 reacties

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Beste heer/mevrouw van Staay,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Wat vervelend dat je geen gebruik kon maken van de vouchers. Graag kijk ik even met je mee, zou je mij het e-mailadres van je account willen sturen op service@socialdeal.nl?

    Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Sascha - klachtenafhandeling
    Social Deal
  2. Auteur
    vouwwagen!12
    Datum
    wil heel graag mijn e-mail doorgeven van mijn social deal accout
    maar mailen naar service@socialdeal.nl gaat niet lukken,weet niet waar ik dan moet zijn,of is dat bewust gedaan dat de mensen dan opgeven
  3. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Beste,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Helaas is me niet duidelijk wat je precies bedoelt. Je kan een e-mail sturen via het desbetreffende mail programma dat je gebruikt.

    Mocht je dit niet kunnen, mag je het e-mailadres ook als reactie hier op geven. Het is meer bedoelt dat het desbetreffende e-mailadres dan niet openbaar staat.

    Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Sascha.
  4. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Beste,

    Hartelijk dank voor je reactie.

    De vouchers van Attractiepark Het Arsenaal blijven geldig, zodra het park weer open kan en mag gaan mag je alsnog gebruik maken van de vouchers.

    Zodra ze open zijn en je wilt er heen, laat ons het even weten dan kunnen wij de vouchers voor je zichtbaar maken en op actief zetten.

    Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    Sascha
  5. Auteur
    vouwwagen!12
    Datum
    Heel erg bedankt voor het regelen van de kaartjes

    Groetjes marian
  6. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Marian,

    Hartelijk dank voor je reactie.

    Graag gedaan!
    Mochten we nog iets kunnen doen, hoor ik dit graag.

    Fijne dag gewenst.

    Met vriendelijke groet,
    Sascha - Social Deal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vouwwagen!12
Datum
Uiteindelijke oplossing
zodra het arsenaal open gaat krijg alsnog twee vrij kaarten kunnen dit pas oplossen als de corona voorbij is
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen