Klacht Social Deal: Geld terug

Klachtnummer
# 685001
Gebruiker
Kimberly04
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Na aanleiding van het aanvragen van uitstel van betaling van Holland Norway Lines kreeg ik een bericht dat mijn betaalde bedrag aan deze deal terug geboekt zou worden echter dan als ‘tegoed’ op social deal.
Hier ben ik het volstrekt niet mee eens, ik heb namelijk geen tegoed op social deal gezet maar had een aankoop gedaan van 2 vouchers twv €276 en zou dit geld dan ook graag terug zien op mijn bank rekening en niet als een tegoed op social deal, het is niet mijn schuld nog mijn probleem dat zo’n bedrijf uitstel van betaling aanvraagt en ik vind sowieso niet dat social deal zich het recht mag behouden in deze uitzonderlijke situatie het geld om te zetten in krediet op hun pagina.
Graag zou ik hierbij geholpen worden.

Mvg Kim

Gewenste oplossing

Graag zou ik mijn betaalde geld terug ontvangen op mijn rekening en niet als krediet op de pagina van social deal.

3 reacties

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Hi Kim,

    Bedankt voor je bericht.

    Ik kan goed begrijpen dat je dit bedrag terug op je rekening had gewild. Het gaat om een behoorlijk bedrag natuurlijk.

    Zou je mij een mailtje kunnen sturen via service@socialdeal.nl?

    Ik hoor graag van je!

    Groetjes, Lieve - Klachtenafdeling
  2. Auteur
    Kimberly04
    Datum
    Hoi Lieve,
    Ik heb gister via de app contact gehad met een hele behulpzame collega van jou genaamd Bente.
    Zij heeft aangegeven dat bij wijze van uitzondering het bedrag terug geboekt zal worden op mijn rekening.
    Echter ontving ik vanmorgen via de mail een antwoord van ene Melanie en zij gaf aan dat er geen terugboeking plaats zou vinden echter is het geld wel al van de social deal account afgeschreven. Ik ga er dus vanuit dat het geld gewoon onderweg is naar mijn bankrekening en dat er een miscommunicatie plaats heeft gevonden binnen social deal.

    Groetjes Kimberly
  3. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Hi Kimberly, bedankt voor je berichtje.

    Ik zie het inderdaad. Het zal binnen 5 werkdagen worden teruggestort op je rekening.

    Hopelijk is het zo verder in orde voor je. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

    Groetjes, Lieve

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen