Klacht Social Deal: Geld van geannuleerde reis wordt niet terugbetaald

P.K. Visser

Stedentrip naar Valencia geboekt. Ryanair vlucht geannuleerd vanwege noodweer. Reisbureau heeft geld teruggestort naar Social Deal. Social deal betaalt ons niet terug. Klacht ingediend. Wij horen niets. Medewerkers van de klachtenservice weten niets, mogen niet doorverbinden en hebben geen achternaam

Het geld van de geannuleerde reis terugstort
Voortdurend krijgen we dezelfde terugkoppeling. We zijn er mee bezig. Het geld is door reisorganisatie al teruggestort naar Social Deal. Social Deal stort het niet terug naar ons. Heb nu mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Wat een slechte klantenservice. Je wordt alleen maar aan het lijntje gehouden

Social Deal
    Hi meneer en mevrouw Visser,

Bedankt voor jullie melding en wat een ontzettend vervelend situatie dat het zo gelopen is!
    Ik kan mij dit heel goed voorstellen. Ik heb dan ook direct de gegevens erbij gepakt en ik zie dat alles omtrent jullie vraagstuk al bekend is en wij actief bezig zijn om te schakelen met de aanbieder om natuurlijk te zorgen voor een zo'n goed mogelijk oplossing.

Graag vraag ik je geduld te hebben.

Groetjes, Roxanne

Ook een klacht indienen over Social Deal?