Klacht Social Deal: H2O Autowas zeer slechte service!

Klachtnummer
# 439906
Gebruiker
Kaatje#123
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had een voucher voor H2O autowasbeurt. Op de voucher stond zelf geen verloopdatum. Na gebeld te hebben met de klantenservice bleek dat de verloopdatum gisteren was en hadden ze het weer op ‘actief’ gezet. Nu wil het bedrijf zelf niet meer de voucher innemen omdat het 1 dag te laat is. Waarom doen ze tijdens deze coronatijd niet iets soepeler met de verloopdatum?? Het is niet dat ik weken later ben ofzo maar 1 dag! Nu ben ik het geld kwijt?! Dit vind ik een zeer slechte service vooral van H2O die dus zo moeilijk doet over 1 dag!!

Gewenste oplossing

Ik zou graag of mijn geld terug willen of een nieuwe voucher krijgen die langer geldig is.

1 reactie

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Beste heer/mevrouw Prins,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Wat vervelend dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de vouchers voor H2O. Graag wil ik de situatie even bekijken en kijken wat ik hierin kan betekenen voor je. Zou je mij het e-mailadres van je account willen sturen naar service@socialdeal.nl?

    Ik hoor graag van je!

    Met vriendelijke groet,
    Sascha - klachtenafhandeling
    Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen