Klacht Social Deal: Het zou mooi zijn als Social Deal de uitschrijving verwerkt.

Klachtnummer
# 416451
Gebruiker
Kampvuur#121
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht
Ik blijf mails krijgen van social deal ook al heb ik me al 3x afgemeld via: https://www.socialdeal.nl/sign-out/

De oplossing
Geen mails meer krijgen

De oplossing

Geen emails meer sturen naar hessel.dooper@gmail.com

1 reactie

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Dooper,

    Hartelijk dank voor uw melding. Wat vervelend dat de nieuwsbrieven tot op heden blijven binnen komen, terwijl je je afgemeld hebt. Ik heb dit direct nogmaals opgepakt en ik zie dat de nieuwsbrief bij deze in zijn geheel is uitgezet in onze instellingen, in het systeem.

    Mocht je nu alsnog mails krijgen, gaat er inderdaad iets mis. Zou je mij dan kunnen bellen via 088-2050505 (mijn naam is Roxanne) zodat we het alsnog via de support afdeling kunnen oppakken.

    Excuses voor het ongemak en een fijne dag gewenst.

    Met vriendelijke groet,
    Roxanne
    Social Deal
    Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen