Opgelost door Social Deal: Ik kon voucher niet gebruiken en social deal geeft geen geld terug.

Sel

Ik had nog maar enkele dagen een voucher gekocht en telkens als ik wilde reserveren zat het vol, ook heb ik geen berichten gehad dat mijn voucher af zou lopen. Ik heb 25 euro in de prullenbak gegooid, want social deal medewerkers blijven volhouden dat ze er niks aan kunnen doen. Ik zal dus ook nooit meer gebruik maken van deze organisatie, hun werkwijze vind ik onprofessioneel.

Ik hoop dat medewerkers van social deal een tegemoetkoming willen geven. Aangezien ik er niks aan kon doen dat ik de voucher niet kon gebruiken voor het verloop daarvan.

Social Deal
    Beste,

Hartelijk dank voor je melding.

Zojuist heb ik je telefonisch proberen te bereiken, helaas zonder resultaat.

Graag zou ik de situatie even met je willen bespreken en samen kijken voor een oplossing. Zou je ons terug kunnen bellen op het nummer 088 205 05 05?

Ik hoor graag van je!

Sascha - klachtenafhandeling
    Social Deal

Sel
Ik ben gebeld door social deal en krijg mijn geld teruggestort, deze goede service geeft mij weer een goed beeld over deze organisatie!

Ook een klacht indienen over Social Deal?