Klacht Social Deal: Ik word niet geholpen. Gedupeerd voor 69,50Eu.

Nadine36

Via Social deal heb ik op 14 december 2021 een voucher gekocht van 69,50Eu voor een behandeling bij Beauty Clinics in Bilthoven bij Jasmijn. Op 14 december, direct na mijn aankoop stuur ik de aanbieder een bericht via Whatsapp. De voucher is geldig tot 15 december. Ik kan 15 december, maar de aanbieder laat weten dat het ook later mag ivm de corona-maatregelen. Ik heb dit zwart op wit. We maken een afspraak voor 30 december.
Voor 30 december laat de aanbieder weten dat we onze afspraak moeten verzetten ivm de lockdown. We maken een nieuwe afspraak voor 15 januari. Deze afspraak zegt Jasmijn van Beauty Clinics af op 6 januari en verzoekt mij mijn geld terug te vragen bij Social Deal. Dit omdat alles onzeker is en de lockdown misschien verlengd wordt.
Ik neem contact op met Social Deal, zij zijn heel kort en duidelijk; Zijn kunnen niks voor mij doen omdat ik contact opneem buiten de geldigheid van de voucher en de aanbieder is verantwoordelijk volgens hen. Ik word van het kastje naar de bekende muur gestuurd en terug.
Geen van de partijen kan iets voor me doen, het is van beide de verantwoordelijkheid niet. Social Deal zegt dat Jasmijn het geld heeft gehad, en Jasmijn zegt van niet...etc.
Onderaan de streep ben ik nu 69,50 armer en krijg ik er niks voor terug. Ook geen behandeling, later dit jaar. Dat heb ik uiteraard voorgesteld. Wie hier fout zit maakt me eigenlijk niet uit, ik wil gerechtigheid en dat is wat mij betreft mijn geld terug of een behandeling.

Ik hoop dat mijn klacht serieus wordt genomen en er een oplossing gezocht wordt..

Vriendelijke groet,

Nadine Kamer.

Geld terug of een behandeling.

Social Deal
    Beste Nadine,

Bedankt voor de review.

Deze avond hebben wij elkaar telefonisch gesproken en heb ik een mail verstuurd.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Esmee - Klachtenafhandeling Social Deal

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Social Deal?