Klacht Social Deal: Kouder water in tropisch zwembad

IngeF

Goedemorgen,

Wij hadden meerdere vouchers gekocht voor het zwembad van Ceterparks- Aquamundo te Zandvoort. Heerlijk zwembad/vriendelijk personeel... alleen blijkbaar was er de dag/nacht ervoor een pomp stuk gegaan waardoor het water overal aanzienlijk kouder was. Wij hebben een 3 jarige (zij kon er wel tegen) maar ook een baby van 5 maanden. Doordat het gewoonweg echt te koud was.... zijn we maar heel kort gebleven i.p.v. dagje uit....

Ik begrijp dat dit kan gebeuren... maar dit had even vermeld moeten worden bij reservering/ op de site/bij aankomst.

Verneem graag van u wat jullie hiermee doen?

Vriendelijke groet,

Inge Feije

Nieuwe voucher aanbieden

Beste Inge,

Bedankt voor je feedback.

Vervelend om te lezen dat dit gebeurd is! Zojuist heb ik je gebeld en je voicemail ingesproken. Zou je me terug willen bellen of even een mail willen sturen naar service@socialdeal.nl met een tijdstip waarop je vandaag en morgen bereikbaar bent?

Ik hoor graag van je.

Beste Inge,

Bedankt voor je feedback.

Ik hoor graag van je.

Beste Inge,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en heb ik je gelukkig een passende oplossing kunnen bieden.

Ik ga ervan uit dat alles zo in orde is, mocht er toch nog iets zijn dan hoor ik dat uiteraard graag!

Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?