Opgelost door Social Deal: Krijg geen geld terug door conflict tussen bedrijf en social deal

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459579
Gebruiker
Margot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 19 mei een voucher gekocht via social deal. Op 25 mei een afspraak gemaakt met het bedrijf waar ik de voucher in kon leveren. Op 5 juni krijg ik een mail van het bedrijf dat de afspraak niet door kan gaan omdat ze in conflict zouden zijn met social deal. Dus heb contact proberen op te nemen met social deal om mijn geld terug te vragen. Geen antwoord. Paar dagen later wederom geprobeerd contact op te nemen met social deal, ze geven aan dit uit te gaan zoeken. Ondertussen contact gehad met het bedrijf om mijn afspraak door te laten gaan, ze bieden me dezelfde deal aan en geven aan dat social deal het geld wel terug moet geven. Na meerdere malen contact te hebben gezocht met social deal krijg ik eindelijk een maand later een mail dat de voucher weer gewoon gebruikt kan worden. 5 dagen voor de voucher zou verlopen. 1. Ik heb al een afspraak gehad en zelf betaald en 2. In 5 dagen tijd kan ik geen afspraak meer maken aangezien ik fulltime werk! Ik heb via de mail gereageerd dat ik mijn geld terug wil van de voucher, geen antwoord. Ik heb gewhatsappt, geen antwoord. Ik heb meerdere malen gebeld, geen antwoord. Nu wederom 1 week verder krijg ik ze eindelijk te pakken, ze komen me niet tegemoet. Het is volgens hun mijn eigen fout dat ik destijds de afspraak door heb laten gaan en zelf heb betaald. Terwijl hun ( social deal) totaal niet bereikbaar zijn! Belachelijk dit!

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Margot,

    Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken over de situatie.

    Gelukkig zijn we samen tot een passende oplossing gekomen, ik hoop dan ook dat ik je naar alle tevredenheid heb kunnen helpen en je klacht heb kunnen oplossen.

    Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    Sascha - klachtenafhandeling
    Social Deal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen