Opgelost door Social Deal: Krijg geld niet terug, ook al kan de deal niet meer geleverd worden

M. Steenbergen

Ik had voor de lockdown 14 vouchers gekocht om all you can eat te gaan eten bij een restaurant in Schiedam. Dit was voor se 18e verjaardag en het behalen van de diploma van mijn dochter. Echter door de lockdown was reserveren niet mogelijk. Na de lockdown, direct voor 7 juni gereserveerd. Echter toen bleek het betreffende filiaal niet open te gaan en het allyoucaneat concept iig tm augustus geen optie. Mijn (deel) reservering voor 7 juni werd geannuleerd.
9 juni terug gebeld door SD. Ik kon andere deals uitkiezen, wat totaal onhandig was. Nu heb ik uiteindelijk het bedrag (364 euro!) als tegoed gekregen en dat werd op zich snel gestort. Maar de verjaardag en het slagen zijn inmiddels al gevierd. Het bedrijf kan niet meer leveren waar ik de deals voor gekocht heb... en alsnog krijg ik mijn geld niet terug. Ik vind het niet kunnen en wil alsnog mijn geld terug. Het gaat om een te groot bedrag. Ik kan het niet meer besteden waar het voor bedoeld was.

Ik wil alsnog mijn geld terug.

Beste heer/mevrouw Steenbergen,

Hartelijk dank voor je melding.

Wat vervelend om te horen dat jullie etentje niet door heeft kunnen gaan. Hopelijk hebben jullie ondanks deze vervelende periode het alsnog op een leuke maar verantwoorde manier kunnen vieren.

Graag zou ik even telefonisch contact met je opnemen om te kijken voor een passende oplossing. Zou je mij willen laten weten wanneer je het beste bereikbaar bent? Dit mag via service@socialdeal.nl.

Ik hoop van je te horen!

Sascha - klachtenafhandeling
    Beste Sasha,
    Ik heb jullie een mail gestuurd en hoop snel van jullie te horen.

Met vriendelijke groeten
    Beste,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek, stuur ik je nog een bevestiging.

Ik ben blij dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Wij hopen dan ook dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mochten wij nog iets kunnen doen, horen wij dit graag.

Fijne dag & blijf gezond!

Sascha - klachtenafhandeling

M. Steenbergen
Ik had door de geannuleerde vouchers 364 euro aan social deal tegoed, wat ik dus aan zomaar iets moest gaan uitgeven ipv aan het geplande ‘feestje’. Social Deal heeft nu 264 euro terug gestort ( is al binnen) en 100 euro op mijn account laten staan. Ik ben erg blij met deze oplossing.

Ook een klacht indienen over Social Deal?