Opgelost door Social Deal: Mijn deal is 2 dagen verlopen en ik wil mijn geld terug

Kikavanbergen

Ik heb een tijdje geleden 2 vouchers gekocht voor een leuke lunch met een vriendin van mij. Ik wilde gaan reserveren en zag dat hij tot 1 dec 2019 geldig was. 2 dagen geleden dus... Ik vind niet dat dit eerlijk is tegenover mij, dat ik nu gewoon geld weggooi zonder iets terug te krijgen. Het gaat maar om een bedrag van €16,7, maar alsnog heb ik graag die lunch als arme student of gewoon mijn geld terug. Ik heb uiteindelijk niks gekregen toch😄. Als de lunch door kan gaan zou het ook leuk zijn, maar ik zou op te minst het wel waarderen als ik mijn geld terug krijg.

Ik hoop dat het bedrijf of mij toch deze gezellige lunch geeft. Ik heb er voor betaald en ben letterlijk nog geen week tellaat. Of als dat niet mogelijk is hoop ik dat de €16,70 terug gestort word

Hi Merijn,

Hartelijk dank voor uw melding. Jammer dat u de geldigheid over het hoofd hebt gezien.
    De ondernemers die met ons samenwerken hanteren een strikte geldigheid en dit is ook contractueel zo met hen afgesproken. Natuurlijk wil ik graag service op maat leveren en kijken of ik toch nog iets kan betekenen. Zou je ons een mailtje willen sturen via service@socialdeal.nl met daarin uw e-mailadres waarmee u een account heeft bij Social Deal?

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Roxanne
    Team Social Deal
    Beste Merijn,

Zojuist heb ik je gebeld en je voicemail ingesproken.

Ik ben alles nogmaals nagelopen en ik zie dat mijn collega je op 3 december al een mail had gestuurd met de informatie die je nodig hebt betreffende je verlopen vouchers. Hiermee zou het probleem al opgelost moeten zijn!

Mocht je deze mail niet kunnen vinden of toch nog vragen hebben, kan je me altijd even terugbellen op nummer 088 205 05 05.

Een fijne dag gewenst.

Sarah - klachtenafhandeling

Kikavanbergen
Klopt, ik ben inderdaad gelijk geholpen met mijn probleem. Ik mag mijn voucher nog langer gebruiken! super fijn, bedankt!

Ook een klacht indienen over Social Deal?