Opgelost door Social Deal: Na twee maanden product nog steeds niet ontvangen

JillVendel

Op 15 mei 2016 heb ik drie smartcards van Q-park gekocht via Social Deal.
De levertijd van deze smartcards was twee weken. Echter bleek dat mijn gegevens niet compleet waren, hierover kreeg ik een e-mail op 18 mei 2016. Ik heb mijn gegevens daarom aangevuld. Eind mei bleek dat er wat fout was gegaan met het aanvullen van de gegevens. Ik heb hierover contact gehad met Social Deal en het zou opgelost moeten zijn. Eind juni heb ik nogmaals contact gehad met Social Deal en de gegevens waren op dat moment correct aangevuld. Op 15 juli 2016 heb ik een e-mail gestuurd en aangegeven nog steeds niets te hebben ontvangen en daarbij een termijn gegeven van twee weken en ik heb tevens aangegeven dat ik anders het geld wil. De levertijd was immers twee weken, dus dat zou moeten lukken. Deze termijn is bijna verstreken en op voornoemde e-mail heb ik geen reactie ontvangen. Ik wacht dus inmiddels meer dan twee maanden op mijn product, waarvoor ik al heb betaald!

Graag ontvang ik op korte termijn de smartcards en in elk geval een reactie op mijn laatste e-mail of als het voorgaande niet mogelijk is mijn geld terug.

Socialdeal.nl
    Beste Jill,

Erg vervelend om te horen dat je nog steeds geen parkeerkaart hebt ontvangen van Q-park. We hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en we hopen dat we het zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen!

Marieke Hovy
    Klachtenafhandeling
    Social Deal
    JillVendel
    Tot dusver prima opgelost. In afwachting van de daadwerkelijke oplossing.

JillVendel

Ook een klacht indienen over Social Deal?