Opgelost door Social Deal: Niet serieus genomen en aan het lijntje gehouden voelen

J.A. vd Oever

Verschillende malen een voucher bij Social Deal gekocht.Ook onlangs voor een bedrag van 152€ op 29 februari J.l. Deze vouchers waren bestemd om met 8 personen een jubileumetentje te doen.Verschillende keren een reservering gemaakt maar door de Coronacrisis steeds geannuleerd.De laatste reservering was voor 30 mei J.l.Gaat ook niet door.Het jubileum op een andere manier gevierd.
Verschillende keren contact gehad met de klantenservice van Social Deal.Mailen en appen maar steeds antwoorden die aangeven dat ze er mee bezig zijn maar ik heb sterk de indruk dat ik aan het lijntje wordt gehouden.Het gaat toch om een groot bedrag en wil ik gewoon gerestitueerd hebben.Net weer een berichtje gehad van hun dat ze in overleg zijn maar daar heb ik niets aan.Ik wil gewoon het bedrag teug hebben en dan niet in vouchers van Social Deal want daar ben ik wel klaar mee.

Gewoon het bedrag restitueren dus geen vouchers.

Beste,

Bedankt voor de melding!

Jammer dat je tot op heden geen duidelijk antwoord hebt gekregen.

Zou je jouw e-mailadres van jouw Social Deal account willen doorsturen naar mij via service@socialdeal.nl en dan t.a.v. Roxanne? Dus heel graag het e-mailadres van het Social Deal account, waarmee de betreffende vouchers in het verleden waren aangekocht?

Dan kan ik direct kijken wat de status is van jouw melding en hierover duidelijkheid bieden.

Bedankt voor de moeite!

Groet,
    Roxanne
    Klachtafhandeling
    Beste meneer van de Oever,

Fijn dat we elkaar vandaag telefonisch gesproken hebben en we in deze tijd alsnog tot op een oplossing konden kopen. Goed te weten dat je uiteindelijk ook tevreden kan terug kan kijken op de afhandeling,.

Bedankt en we wensen je een fijne avond toe.

Blijf gezond!

Roxanne

J.A. vd Oever
Restitutie van het totale bedrag.Is ook reeds gedaan Keurig opgelost

Ook een klacht indienen over Social Deal?