Klacht Social Deal: Ongeloofelijk dat Social deal deze euro's in eigen goedgevulde zak steken.

Beertjebotje#12

Wij hebben een voucher gekocht voor Hunkemöller en 2 vouchers autowasbeurten van De Haan, deze zij allemaal verlopen en zijn niet meer inwisselbaar, niet bij de firma's en ook niet bij Social Deal

Het bedrag terug storten, of nog gebruiken.

Social Deal
    Beste,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact, stuur ik je deze bevestiging.

Helaas kon ik niet helemaal aan je wensen voldoen, maar hoop ik dat we toch een goede middenweg hebben kunnen vinden om het passend op te lossen.

Sascha - klachtenafhandeling
    Social Deal

Beertjebotje#12
Wij hadden 2 vouchers gekocht van Hunkemöler, toen wij deze wilden inleveren bleken deze 1 dag verlopen te zijn, dus deze werden niet meer verzilverd omdat dit niet meer mag van Social Deal . Een boze mail gestuurd naar Social Deal die uiteindelijk,omdat ik dreigde met de consumenten bond , de helft van het totaalbedrag vergoede. Omdat dit bij hun blijft staan, totdat wij weer een nieuwe bestelling zouden doen, vinden wij dit onacceptabel daar wij er geen bestelling meer willen doen.

Ook een klacht indienen over Social Deal?