Klacht Social Deal: Onjuiste informatie voucher carwash, fout niet inzien

Sonja

Een bon gekocht voor de carwash360 in Alkmaar. Social Deal heeft als grote kleine letters staan dat het zeven dagen per week geldig is. Na aankoop van bon (waarbij staat dat er gereserveerd dient te worden) blijkt dat deze niet in het weekend geldig is en laatste tijd is 4 uur 's middags. Social Deal wilt vooralsnog niet de aankoop annuleren, ik had maar in het reserveringssysteem moeten kijken en daaruit moeten concluderen dat deze dus niet zeven dagen per week geldig is (wat dus wel in de grote kleine letters staat).

Dat mijn voucher wordt geannuleerd en een excuses.

Hi mevrouw Vermeulen,

Bedankt voor je melding betreffende een deal van Carwash360. Jammer dat je op voorhand niet op de hoogte was van de beschikbaarheid. Vooraf heb je in de meeste gevallen gelegenheid om zulke details wel in te zien. Graag kijk ik nog even met je mee of we iets voor je kunnen betekenen.

Zou je ons via een mailtje naar service@socialdeal.nl willen doorgeven wat je e-mailadres is bij Social Deal (waarmee je de betreffende voucher hebt aangekocht)?

Ik kijk uit naar je reactie.

Roxanne
    Klachtafhandeling
    Beste Sonja,

Helaas hebben we nog niets van je mogen vernemen. Zojuist heb ik je gebeld en je voicemail ingesproken.

We horen graag van je!

Sarah - klachtenafhandeling
    Beste Sonja,

Helaas hebben we geen reactie meer van je mogen ontvangen. Zojuist heb ik nogmaals gebeld en je voicemail ingesproken.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dat graag.

Een fijne dag gewenst!

Sarah - klachtenafhandeling
    Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?