Klacht Social Deal: Onproffesionele fotograaf

Ramon

Wij hebben onlangs via social deal een fotoshoot gekocht bij fotograaf Martijn Lieffers. De reportage kostte 14,-. Uiteindelijk hebben wij foto's gekregen waarbij een deel van onze woning als achtergrond zichtbaar was. Hij gaf aan dat zijn grote doek niet deed passen. Dit terwijl wij toch een normale woning van 150m2 hebben. Tevens waren een aantal foto's bewerkt op voorkeur van hem en niet de foto's die wij graag wilden. Wij hebben de fotograaf gecontacteerd en aangegeven dat wij graag willen dat hij de achtergrond wegwerkt omdat het er anders niet uit ziet. tevens zouden wij graag de foto's die WIJ mooi vinden bewerkt hebben. Dit kon alleen maar als er meer geld werd betaald want hij gaf aan dat als je logisch nadenkt je niet dezelfde reportage krijgt bij een social deal van 14,- als bij een normale reportage. De prijs heeft HIJ vooraf bepaald en niet wij.
Dat wil dus zeggen dat wanneer ik een 2 gangen menu koop bij social deal ook b.v. geen vlees mag pakken. Professioneel hoor

Via social deal geld terug zodat wij een goede fotoschoot kunnen doen met ons gezin

Socialdeal.nl
    Beste Ramon,

Hartelijk dank voor je bericht.

Wat vervelend dat het zo gelopen is met deze deal en dat deze niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Ik wil graag kijken om welke deal het gaat en of wij meerdere berichten hierover hebben ontvangen. Zou je mij een mail willen sturen op klantenservice@socialdeal.nl t.a.v. Lonneke met je e-mailadres of voucher code dan zal ik zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Ik hoor graag van je.

Team Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?