Klacht Social Deal: Reserveren niet mogelijk

Klachtnummer
# 462176
Gebruiker
Vogelvlucht70
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik koop zojuist bonnen voor de pannenkoekenboot in Nijmegen.
Het is vandaag woensdag en ergens het weekend zouden we dit graag met de kinderen gaan doen. Er wordt gevraagd of wij online willen reserveren , dus gaan we aan de slag... tot onze verbazing is er geen enkele mogelijkheid meer. Alles vol, terwijl er op de site staat dat er nog meer dan voldoende plaatsen zijn. Natuurlijk zie je de boekingen pas als de vouchers al gekocht zijn. Wat een teleurstelling .

Gewenste oplossing

Meer plaatsen voor social deal reserveren

1 reactie

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Hagar,

    Bedankt voor je melding betreffende De Pannenkoekenboot.

    Super fijn dat je ons hebt benaderd, zodat we je ook wat gerichter kunnen helpen.
    We hebben elkaar gelukkig ook al gesproken en ik heb je naar aanleiding van mijn uitzoekklusje nog even gemaild met daarin de actuele informatie.

    Ik hoor heel graag van je hoe ik dit in orde mag maken voor jou.

    Bedankt en vooral veel plezier bij de sauna ook!

    Blijf gezond.

    Met vriendelijke groet,
    Roxanne
    Social Deal
    Klachten

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen