Opgelost door Social Deal: Reserveren onmogelijk

# 152038
Roos859

Kort geleden hebben we een coupon aangeschaft t.w.v. €79 voor een overnachting in Authentic Beauty Farm Gent. We hebben speciaal gelet op de grote kleine letters: we zochten iets leuks voor een weekendje weg en de bon bleek op weekenddagen geldig. Nou blijkt het hotel zo goed als volgeboekt, er zijn slechts enkele weekdagen beschikbaar. Het is voor ons niet mogelijk om buiten het weekend te gaan. We wachten nog op reactie van de Beauty Farm, maar verwachten niet dat die iets voor ons kunnen betekenen. We zouden het daarom erg op prijs stellen als Socialdeal.nl ons tegemoet kan komen, dan wel dmv een restitutie, of het verlengen van de geldigheid van de coupon.

Het liefst hebben we ons geld terug, maar als dat niet mogelijk blijkt zijn we ook bereid met een verlenging van de coupongeldigheid in te stemmen,

Socialdeal.nl
    Beste Rozemarijn,

Wat jammer dat er weinig of geen beschikbare dagen meer zijn in de weekenden voor deze overnachting. Echter is het bij Social Deal dat alle vouchers op basis van beschikbaarheid zijn. Wat ik eventueel voor je kan en wil doen is contact opnemen met het bedrijf en vragen of er een uitzondering gemaakt kan worden. Ik kan uiteraard niets beloven maar wil het wel graag voor je navragen.

Zodra ik hier meer informatie over hebt zal ik direct contact met je opnemen.

Team Social Deal
    Roos859
    Bedankt voor uw snelle reactie.
    Maak ik hieruit op dat een restitutie niet mogelijk is?
    Ik zou het op prijs stellen als u contact op neemt met het bedrijf.

Met vriendelijke groeten,
    Rozemarijn
    Socialdeal.nl
    Beste Rozemarijn,

Ik heb je inmiddels een aantal keer proberen te bellen maar krijg geen mogelijkheid om je voicemail in te spreken.
    Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met verder informatie.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Team Social Deal
    Roos859
    Heel erg bedankt voor de snelle reacties! Hoewel er niet helemaal uit is gekomen wat we voor ogen hadden accepteren we het tegenvoorstel graag.

Roos859

Ook een klacht indienen over Social Deal?