Opgelost door Social Deal: Restaurant gesloten

Patricia1979

Op 14 mei heb ik via de website van Social Deal 4 vouchers gekocht om pannenkoeken en ijs te gaan eten bij Jaiselings Specials Pancakes(wernhout). Op 20 mei heb ik via mail het pannenkoeken restaurant benaderd om op zaterdag 23 juli om 16.30 uur te gaan eten, heb op deze dag ook een mail bevestiging van hun ontvangen dat het gereserveerd staat.
De kinderen een aantal weken vooraf ingelicht dat we bij het paleis pannenkoeken zouden gaan eten, zij helemaal euforisch. Op zaterdag 23 juli togen wij naar het restaurant bij aankomst bleek dat het toegangshek gesloten was, gebeld met het bedrijf, geen aansluit, alleen een engels bandje "the number you have dailed cannot be reached at the moment". Direct een mail naar Jaiselings gestuurd met een vraag om uitleg. Kids in tranen op de achterbank, maar goed wij hebben beloofd om pannenkoeken te gaan eten, dus diverse restaurants in de buurt afgebeld, gelukkig konden wij na bij het derde restaurant terecht wat wij belde.

Wil mijn geld terug, wil niet nog een keer pannenkoeken eten(dat hebben we nu al bij een ander restaurant gedaan, waar we overigens meer moesten betalen en extra km hebben moeten rijden).
Social deal heeft voorgesteld om het bedrag om te zetten in saldo op mijn account, zodat we iets anders via hun site kunnen uitzoeken, dat wil ik niet!

Socialdeal.nl
    Beste Patricia,

Erg vervelend om te lezen dat je aan een gesloten deur hebt gestaan. We hebben zojuist telefonisch contact gehad en gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen.

Ik hoop dat ik je zo naar wens heb geholpen.

Marieke Hovy
    Klachtenafhandeling Social Deal
    Patricia1979
    Bedrag retour gekregen van social deal.tevreden met afhandeling jammer dat hetnodig is geweest om klachten kompas in te schakelen.

Patricia1979

Ook een klacht indienen over Social Deal?