Klacht Social Deal: Restaurant Scampi Haarlem

LarisaL

We kochten een voucher 1 May met een korting van 38 euro voor twee. Toen we bij het restaurant kwamen, bij de ingang, was er een advertentie waar dezelfde set gerechten werd aangeboden voor 15 euro. Toen we binnen gingen op de afgesproken tijd in de voucher, was het restaurant vol bezoekers en stonden we lange tijd aan de ingang en niemand besteedde aandacht. Dan is de chef-kok (die ook de eigenaar) bood om te gaan zitten bij de laatste vrije tafel, maar de serveerster onmiddellijk volgde ons, zeggen dat htot gereserveerde tafel voor 6 personen. We waren aan de bar zitten aangeboden. Door een klein raam was zichtbaar, welke vuile keuken, waar voedsel werd bereid. Ik zag oude en verschrikkelijke potten, oud keukengerei, ongewassen, gerookte pannen. We wilden opstaan ​​en vertrekken, omdat ik me realiseerde dat voedsel onder zulke omstandigheden niet kwalitatief en lekker kan worden gekookt. Dit restaurant kwam uiteraard niet overeen met de foto's op het internet, waar hij zichzelf als een luxe plaatste. Na 20 minuten werd de tafel verlaten en bezoekers nodigden ons uit om ervoor te gaan zitten. We gingen zitten aan de vuile tafel, de serveerster kwam, vroeg wat we wilden drinken en bracht geen drankjes mee. Een andere serveerster kwam en zette een vork en messen op de moddertafel. We bestelden een carpaccio, die zo klein bleek te zijn, het was zo uitgestrekt op een bord dat hij er duidelijk op stond en geen 50 cent waarden. Tussen de bevelen van het hoofdgevecht en snacks die ongeveer een uur wachten. Op 19-30 kwamen we aan, om 21 - 30 waren we lepels voor het dessert en nog een half uur duurde het om op dit dessert te zitten wachten. Eindelijk brak mijn geduld en ik vertelde de ober dat we geen dessert namen, en het water dat we dronken zou ten koste gaan van het niet opgegeten dessert. Een agressieve kok kwam dichterbij en begon te schreeuwen en te roepen dat we twee glazen water van 14 euro moesten betalen. Het menu met de prijzen voor drankjes die hij weigerde te bieden. En ze openden flessen water niet in onze aanwezigheid, maar in de keuken. We weten niet wat voor soort water in deze flessen zat. Ik raad niemand aan om naar dit onvriendelijke en ongezonde restaurant te gaan!

Socialdeal.nl
    Beste Mark,

Dankjewel voor je melding. Ik heb mevrouw Lykova zojuist gesproken. Zij heeft me geadviseerd contact met jou op te nemen, maar we krijgen je niet te pakken. Graag bespreken we de melding van Restaurant Scampi.

Zou je ons, wanneer je in de gelegenheid bent, terug willen bellen zodat we de situatie kunnen bespreken? Ik kijk dan wat we hierin nog kunnen betekenen, zodat je melding naar tevredenheid wordt opgelost.

Ons telefoonnummer is 088-2050505 en je mag vragen naar Roxanne of Marjolein.

Ik kijk uit naar je reactie.

Groetjes,
    Roxanne
    Social Deal
    Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Social Deal?