Opgelost door Social Deal: Saldotegoed bij SD wordt niet verrekend bij aanschaf nieuwe deal

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 531135
Gebruiker
Belt7
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik koop zeer regelmatig vouchers via Social Deal. Helaas gaat het erg vaak mis als ik saldotegoed heb bij Social Deal en een nieuw voucher wil aanschaffen, dat dit tegoed verrekend wordt met de aanschafprijs. Deze klacht al tig keer gemeld bij SD en even vaak wordt het opgelost. Helaas altijd maar voor diezelfde dag. Het probleem komt iedere keer terug en is blijkbaar njet structureel door SD op te lossen. Zojuist wou ik weer een voucher aanschaffen. En weer wordt het saldotegoed niet verrekend. Ik heb er meer dan genoeg van en wil niet voor de 11e keer SD bellen. Misschien komt er zo een oplossing!

Gewenste oplossing

Dat dit ict-probleem nu structureel opgelost wordt
Geboden oplossing
Door gebruik van VPN waren er problemen met de aankoop van vouchers. Door VPN tijdelijk uit te schakelen, is het probleem opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Belt7
    Datum
    Helaas nog geen reactie op mijn klacht mogen ontvangen...
  2. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen