Opgelost door Social Deal: SD ontvangt € 70 voor vouchers die niet konden worden verzilverd en geeft € 5 retour.

J.M. Bakker

Ik had via mijn zus vijf vouchers van samen 70 euro gekocht voor een restaurant en een reservering geplaatst. Ik moest annuleren wegens ziektes toen ik beter was, was de actie net afgelopen. Ik heb Social Deal gebeld. Het was jammer, maar verlopen was verlopen. SD raadde mij contact op te nemen met de eigenaar van het restaurant met de vraag of die uit coulance nog iets voor mij wilde doen. De eigenaar zei dat hij pas geld ontvangt van SD als hij de vouchers bij hen declareert en dus voor mijn vouchers geen geld gekregen heeft. Hij wilde dus slechts een klein gebaar maken: één menu in plaats van de vijf die ik gekocht heb. Ik heb weer contact opgenomen met SD, die wederom niets voor mij kon betekenen. Er is net de partner, het restaurant, geen afspraak gemaakt over geld of credits terug als de vouchers niet zijn verzilverd. Ik vroeg of de 70 euro dan gewoon winst was van SD, maar dat wist de betreffende medewerker niet. Als tegemoetkoming kreeg ik wel 5 euro aan credits.

Als het waar is dat SD de 70 euro niet heeft betaald aan de eigenaar van het restaurant, zou ik die 70 euro, eventueel minus bijvoorbeeld 10% administratiekosten, geretourneerd willen zien, desnoods in de vorm van credits.
Vouchers zijn omgezet naar lopende actie.

Socialdeal.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    J.M. Bakker
    Prima opgelost. Omdat bij dit restaurant weer een actie loopt zijn de vouchers omgezet naar deze actie. Wel zou SD het restaurant er op moeten attenderen dat de vouchers te verlengen zijn zoals ik vanochtend telefonisch van SD hoorde.

Ook een klacht indienen over Social Deal?