Klacht Social Deal: Selectieve recensies

Klachtnummer
# 365433
Gebruiker
Banjo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Kritische recensie worden door deelnemende bedrijfsnetwerk niet gepubliceerd. Zelf opbouwende kritiek. Hierdoor worden klanten misleid.

De oplossing

Deelnemende mogen recensies alleen weigeren als deze beledigende, discrimineren, etc.

3 reacties

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht.
    Graag zou ik willen weten over welke deal je niet helemaal tevreden bent.
    Ik wil je dan ook vragen om jouw contactgegevens (e-mail adres van je Social Deal account en telefoonnummer) door te mailen naar service@socialdeal.nl. Graag kijken we samen met jou naar een passende oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Maxime - Social Deal
    Klachtenafdeling
  2. Auteur
    Banjo
    Datum
    Beste,

    Het gaat nu specifiek over de deal bij restaurant Extreme te Geleen. Wij hebben daar afgelopen periode gegeten en een recensie geschreven. In deze recensie hebben wij positieve opmerkingen gemaakt, maar ook opbouwende kritiek. Het valt op dat dit restaurant de recensie niet publiceert. Het lijkt erop dat alleen de positieve recensies gepubliceerd worden.

    Lijkt mij toch een vorm van misleiding
  3. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Zojuist hebben we elkaar aan de telefoon gesproken.

    Ik wil je nogmaals graag bedanken dat je de tijd hebt genomen je verhaal toe te lichten en mij de kans hebt gegeven om hierop te reageren. Ik ben blij dat we het zo samen hebben kunnen afronden.

    Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

    Nogmaals vriendelijk bedankt!
    Met vriendelijke groet,
    Sarah - klachtenafdeling
    Social Deal