Klacht Social Deal: Selectieve recensies

Banjo

Kritische recensie worden door deelnemende bedrijfsnetwerk niet gepubliceerd. Zelf opbouwende kritiek. Hierdoor worden klanten misleid.

Deelnemende mogen recensies alleen weigeren als deze beledigende, discrimineren, etc.

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.
    Graag zou ik willen weten over welke deal je niet helemaal tevreden bent.
    Ik wil je dan ook vragen om jouw contactgegevens (e-mail adres van je Social Deal account en telefoonnummer) door te mailen naar service@socialdeal.nl. Graag kijken we samen met jou naar een passende oplossing.

Maxime - Social Deal
    Klachtenafdeling
    Banjo
    Beste,

Het gaat nu specifiek over de deal bij restaurant Extreme te Geleen. Wij hebben daar afgelopen periode gegeten en een recensie geschreven. In deze recensie hebben wij positieve opmerkingen gemaakt, maar ook opbouwende kritiek. Het valt op dat dit restaurant de recensie niet publiceert. Het lijkt erop dat alleen de positieve recensies gepubliceerd worden.

Lijkt mij toch een vorm van misleiding
    Goedemiddag,

Zojuist hebben we elkaar aan de telefoon gesproken.

Ik wil je nogmaals graag bedanken dat je de tijd hebt genomen je verhaal toe te lichten en mij de kans hebt gegeven om hierop te reageren. Ik ben blij dat we het zo samen hebben kunnen afronden.

Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Nogmaals vriendelijk bedankt!
    Sarah - klachtenafdeling