Opgelost door Social Deal: Social Deal heeft A-Social Voorwaarden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 296073
Gebruiker
P. Fleers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voucher gekocht voor Spa Zuiver
Bij de actie was een verloopdatum aangegeven.
Op de bevestigingsmail die ik heb gekregen en ook bewaar staat geen verloopdatum.
Op de voucher, die nu verlopen is, stond waarschijnlijk ook een verloopdatum.
De voucher verdwijnt bij verloop helemaal uit het systeem.
Het is dus zelfs niet meer te achterhalen, welke vouchers je gekocht hebt en ongebruikt hebt laten verlopen.

Om frustratie te voorkomen heb ik een aantal suggesties:
a. zet in de bevestigingsmail een verloopdatum
b. stuur een remindermail als de voucher dreigt te verlopen
c. zet de verlopen vouchers ook in het systeem

Ik heb natuurlijk geen poot om op te staan en het is gewoon heel stom om iets te laten verlopen, maar van een klantgerichte organisatie mag je toch op zijn minst wel enige service verwachten bij producten met een risico dat het product verloopt.

De oplossing

Het mooiste zou zijn als bij geen gebruik het geld of terug gestort wordt of voor een ander doel gebruikt kan worden.

Als dit niet in het "winstmodel" past dan heb ik de volgende suggesties:
a. zet in de bevestigingsmail een verloopdatum
b. stuur een remindermail als de voucher dreigt te verlopen
c. zet de verlopen vouchers ook in het systeem

2 reacties

  1. Auteur
    P. Fleers
    Datum
    Geen reactie ontvangen van social deal
  2. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Fleers,

    Hartelijk dank voor je feedback. Ik ben blij dat ik je zojuist gesproken heb, zodat je ook weet dat we jouw feedback waardevol vinden. De punten zijn doorgegeven aan de betreffende afdeling, zodat we dit mee kunnen nemen in de toekomst.

    Zoals afgesproken heb ik je een mailtje gestuurd, zodat je in een reactie daarop de betreffende mail kan doorsturen van Spa zuiver. Zodra ik deze ontvangen heb, bel ik je terug voor een passende tegemoetkoming voor de vervelend situatie.

    Ik hoop dat je het vertrouwen houdt en in de toekomst alsnog geniet van ons aanbod!

    Groetjes,
    Roxanne
    Klachtafhandeling
    Social Deal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Fleers
Datum
Uiteindelijke oplossing
de reactie op de klcht bleef in eerste instantie uit in tweede instantie wel direct gereageerd gedeeltelijke compensatie ontvangen suggesties die ik hierboven heb aangedragen en de mogelijkheid om de verloopdatum automatisch in je agenda te zetten worden overwogen, maar dat is natuurlijk afwachten want het is natuurlijk nog steeds vreemd genoeg dat het nu nog steeds zo a-social is. dus ben benieuwd of social deal zijn naam in de toekomst echt gaat waarmaken
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen