Opgelost door Social Deal: Social deal verwijderd in korte tijd gekochte coupons ter waarde van 100 Euro!!!

Mirellaspanjer

Ik heb een tijdje geleden via Social Deal acht coupons gekocht voor een diner bij Krieghuusbelten. Vandaag hoorde ik via de camping dat deze niet meer ingeleverd kunnen worden. Vervolgens keek ik in mijn account en zag ik dat ze zijn verwijderd. Ik kan me niet voorstellen dat het zomaar verwijderd kan worden. Ik wilde kijken wanneer ik ze aangeschaft had maar dit was nu ook niet meer te zien... Ik heb ze zeker geen maanden geleden gekocht dus ben verbaasd over deze gang van zaken bij Social Deal. Het gaat om 8 coupons dus om bijna 100 Euro! Kan dit zomaar in korte tijd verwijderd worden uit je account en je je geld kwijt bent???

Graag nieuwe coupons of mijn geld terug.

Socialdeal.nl
    Beste Mirella,

Hartelijk dank voor het prettige telefoongesprek. Ik vind het fijn te vernemen dat we je melding naar tevredenheid hebben opgelost. We wensen je alsnog veel plezier op de camping en met het etentje bij BIJ ONS Krieghuusbelten. Als je eventueel nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. De vouchers zijn verstuurd naar je e-mailadres.

Geniet ervan!

Roxanne
    Klachtenafhandeling Social Deal

Mirellaspanjer
Social deal heeft contact opgenomen met de uitbater en deze is uiteindelijk toch accoord gegaan met het inleveren van de bonnen. Prima bemiddeling van Social deal hierin.

Ook een klacht indienen over Social Deal?