Klacht Social Deal: Social Deal Voucher ramen wassen niet te verzilveren

Bernadette

Ik heb ik September 2015 een voucher op Socialdeal.nl gekocht voor het wassen van de ramen van mijn huis. Vervolgens heb ik een afspraak gemaakt met het glazenwassersbedrijf (Koobo) voor begin november 2015. Deze afspraak werd van hun kant uit wegens drukte verzet naar 14 december 2015. Zij gaven aan dat ik gebruik kon blijven maken van de gekochte voucher, ook al was de geldigheidsduur dan (half december) al verlopen. Enkele dagen voor 14 december 2015 werd de afspraak geannuleerd, nu omdat een van de medewerkers voor langere tijd ziek zou zijn. Zij zouden mij begin 2016 contacteren voor een nieuwe afspraak. Het is nu begin maart 2016 en ik hoor niks van hen. Op de site van Social Deal is de verlopen voucher 'verdwenen', dus heb ik opeens geen poot meer om op te staan. Ik heb wederom een mail naar Koobo gestuurd met het verzoek om een afspraak in te plannen, maar heb nog weinig hoop erop dat de dienst geleverd wordt. Ik vind het niet netjes van Koobo en Socialdeal.

Ik wil mijn geld terug, aangezien ik betaald heb voor een dienst niet geleverd werd.

Socialdeal.nl
    Beste Bernadette,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad over je deal van Koobo.
    Zij hebben contact met je opgenomen en komen op 14 maart de dienst die je gekocht hebt leveren. Ik ga er dan ook vanuit dat alles naar wens is opgelost. Mocht je ooit een probleem hebben met een aankoop, neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen voor een passende oplossing.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Team Social Deal

Ook een klacht indienen over Social Deal?