Klacht Social Deal: Social Deal weigert restitutie kosten en verwijst naar partner (los het met hen maar op).
Details
Klacht
In voorjaar 2017 twee vouchers gekocht voor ballonvaart bij European Balloon Company (zie bijlage). Tot op vandaag is er echter nog geen vlucht gemaakt: Als er een afspraak ligt belt ECB steeds af wegens 'slechte weersomstandigheden' en belooft terug te bellen voor een nieuwe afspraak. Er wordt echter nooit terug gebeld, steeds moeten wij contact opnemen en als er dan een nieuwe afspraak gemaakt is wordt die weer gecancelled om boven genoemde reden. Zo verstrijkt 2017 en loopt de inwisseltermijn van de vouchers af. In overleg met Social Deal wordt deze termijn echter verlengd. Maar ook in 2018 wordt hetzelfde spelletje gespeeld. Nu besluiten wij een klacht in te dienen bij Social Deal over ECB en vragen ons geld terug. Hun antwoord is: Blijf contact opnemen met ECB en probeer een afspraak te maken. Tevergeefs en ook 2018 verloopt.We hebben nu weer een klacht ingediend bij Social Deal en gevraagd voor restitutie en krijgen nu als antwoord: "Sorry, 2017 is financieel afgesloten en restitutie is niet meer mogelijk, regel het maar met ECB. Bovendien is de termijn van de vouchers al lang verstreken!!".
Dit kan natuurlijk niet, wij hebben een overeenkomst met Social Deal en niet met ECB en dus is o.i. Social Deal verplicht te 'leveren' of het geld terug te storten.
Gewenste oplossing
Zorgen dat wij ons geld terug krijgen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.