Opgelost door Social Deal: Tandoori bites Amsterdam

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 301136
Gebruiker
Mien Jong
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Om half 8 hebben wij gereserveerd bij tandoori bites in amsterdam om onze gezellige dag af te sluiten met een lekkere hap. Hier aangekomen worden wij niet hartelijk verwelkomd en word er om de 5min op een botte manier gevraagd of we onderhand wat te drinken willen. Vervolgens krijgen wij een menukaart en geven we aan via social deal te komen en krijgen we een andere menukaart. Hierop staan maar een aantal gerechten waar we uit mogen kiezen en de rest kost extra. Op de social deal van dit restaurant staan erg veel keuzes waar we uit kunnen kiezen (inhoud deal) meer als 80keuzes.. Echter is dit hier niet, in totaal 12. Wanneer we hier om vragen waarom, krijgen we erg rare antwoorden. Onder andere dat we het hiermee moeten doen en dat er een nieuwe eigenaar is en dat dit het is. Volgende vraag, maar waarom word het niet aangepast op social deal want door de deal die we hebben bekeken hebben we onze keuze vastgesteld. Hun antwoord is dat we hier niet naar moeten kijken en niet moeten geloven want het klopt niet. Vervolgens krijgen we ons drinken wat we niet besteld hebben en vragen om ons drinken. Dit krijgen we echter niet omdat meneer net een vers pak heeft opengemaakt...
Dus ik wil iedereen waarschuwen om niet te snel je keuze voor dit restaurant te maken. Echter hoop ik dat dit in de toekomst beter word!
Wij zijn in ieder geval niet blij met dit restaurant.

De oplossing

Geld terug of een nieuwe social deal

3 reacties

  1. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Beste Jelyssa,

    Hartelijk dank voor je melding. We vinden het vervelend dat jullie bezoek aan Tandoori Bites niet naar wens is geweest. Zou je ons terug willen bellen via 0882050505 en willen vragen naar mij, Roxanne?
    We willen je melding graag op een passende manier met je oplossen.

    Ik kijk uit naar je reactie.

    Groetjes,
    Roxanne
    Klachtafhandeling
    Social Deal
  2. Auteur
    Mien Jong
    Datum
    Beste Roxanna,
    Ik bel jullie morgen in de ochtend even is dat oke? Ivm werk had ik helaas geen gelegenheid gezien om contact op te nemen.

    Groetjes
    Jelyssa
  3. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jelyssa,

    Dankjewel nogmaals voor je melding. Het is zeer waardevol dat we je feedback te horen krijgen, zo kunnen wij én onze partners (in dit geval Tandoori Bites) blijvend verbeteren. Ik ben blij dat we elkaar telefonisch gesproken hebben en te vernemen dat je klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Heel veel plezier in de toekomst bij Social Deal, geniet ervan.

    Groetjes,
    Roxanne
    Klachtafhandeling
    Social Deal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mien Jong
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een voucher korting voor een volgende social deal. Hartstikke bedankt en in de toekomst hopen wij dat dit restaurant betere recensies krijgt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen