Opgelost door Social Deal: Tussen wal en schip

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 567371
Gebruiker
Tegels
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tussen wal en schip.
Ik heb 2 keer proberen te reserveren in de avond. 1x was het zwembad dicht, hierop is de deal verlengt tot eind december. Toen heb ik de deal opnieuw ingepland, maar toen werd deze door corona ook geannuleerd.

Nu heb ik de voucher gekocht om in de avond te gaan, maar is dit helaas niet mogelijk. En ik vertrek half december tot en met heel januari naar het buitenland.

De geldigheidsduur is tm december, kunnen jullie door deze omstandigheden/onmacht de geldigheid verlengen tm eind februari/maart.

Nu wordt aangegeven door social deal dat deze verlengt is door blue wellness dus zij niks meer kunnen doen. En Blue Wellness geeft aan dat zij het niet kunnen verlengen, maar Social Deal dat moet doen.

De oplossing

Verlenging deal/ geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Hi,

    Bedankt voor je melding.
    Wat vervelend dat je met vouchers van Blue Wellness nog geen kans hebt gehad om ze te verzilveren.
    Heel graag kijk met je mee naar de mogelijkheden om het alsnog zo goed mogelijk op te lossen.

    Ik had je gebeld echter kreeg ik je nog niet te pakken.
    Zou je mij willen terug bellen via 088-2050505 of je mag mailen naar service@socialdeal.nl en dit mag ter attentie van Roxanne.

    We horen graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Roxanne
    Social Deal
  2. Auteur
    Tegels
    Datum
    Goedemorgen Roxanne,
    Ik probeerde zojuist te bellen, maar kwam in een wachtrij welke 'langer dan normaal' was ik ben nu wel bereikbaar.
    Ik heb dit ook per mail gestuurd
    Met vriendelijke groet
  3. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Dankjewel voor je melding betreffende Blue Wellness.
    Zojuist hebben we elkaar gesproken en de verwarring is duidelijk en toegelicht.
    Gelukkig zijn we ook tot een oplossing gekomen waar jullie tevreden mee zijn.

    Veel plezier met de deals!

    Met vriendelijke groet,
    Roxanne
    Social Deal

    Per uitzondering hebben we meegeda c

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tegels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld als saldo gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen