Klacht Social Deal: Uitblijven van restitutie waarde verlopen vouchers

Klachtnummer
# 366532
Gebruiker
Annemarie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na aanschaf van 2 vouchers bij social deal ben ik deze uit het oog verloren door bevalling, kraamtijd en drukte hierom heen. Toen ik van de vouchers gebruik wilde maken waren deze verlopen. Na contact met de klantenservice wordt er aangegeven dat hier geen restitutie dan wel een tegoedbon voor wordt uitgereikt. Social Deal wil hier niet over in gesprek en dat vind ik onredelijk. Andere bedrijven zoals Groupon hebben hier passende oplossingen voor, hier kan een voorbeeld aangenomen worden. Jammer dat op deze manier met de klant wordt omgegaan. Dit is niet uitnodigend om vaker vouchers aan te schaffen.

De oplossing

Het aankoopbedrag terugstorten of het tegoed op mijn profiel bijschrijven.

3 reacties

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Beste Annemarie,

    Zojuist heb ik je gebeld naar aanleiding van jouw feedback en heb ik een voicemail achtergelaten.

    Vervelend om te lezen dat jouw vouchers zijn verlopen zonder dat je er gebruik van hebt kunnen maken!

    Ik kijk graag met je mee naar een oplossing voor dit probleem. Zou je mij willen terugbellen op het nummer 088 205 05 05 of een mailtje willen sturen naar service@socialdeal.nl met jouw gegevens? Je mag altijd naar mij vragen!

    Ik kijk uit naar je reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Sarah - klachtenafdeling
    Social Deal
  2. Auteur
    Annemarie
    Datum
    Bedankt voor de reactie. Op het moment ben ik in het buitenland. Zodra ik in Nederland ben zal ik telefonisch contact met u opnemen.
  3. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Beste Annemarie,

    Bedankt voor je bericht.

    Fijn om te horen dat je de tijd wil nemen om terug te bellen. Vraag je dan naar mij?

    Ik hoor graag van je als je weer terug bent.

    Met vriendelijke groet,
    Sarah - klachtenafdeling
    Social Deal