Opgelost door Social Deal: Vanwege corona niet van deal gebruik kunnen maken, maar garantie op omruilen niet nagekomen

Stella

Twee vouchers van de Nederlandse website van Social Deal cadeau gehad voor een diner in Antwerpen . Helaas door corona en een negatief reisadvies onze reis voor begin augustus moeten annuleren en daarmee ook onze reservering bij het restaurant. Deze situatie zal nog wel even duren en de vouchers zijn maar tot 15 september geldig. Maar, volgens de 'grote kleine letters' van de deal staat SocialDeal garant en kunnen we tijdens de gehele looptijd van de deal omboeken - ook naar een deal van een ander bedrijf. Fijn, want we zien de mogelijkheid niet om de komende tijd nog naar Antwerpen af te kunnen reizen: in augustus vanwege corona, september vanwege een reis elders. Klantenservice aan de lijn gehad om te achterhalen hoe dit werkt. Maar nee, volgens SocialDeal geld garant staan alleen als de dienst niet geleverd kan worden, waar deze situatie volgens hun dan ook niet onder valt. Dat is makkelijk, want zo staat het niet uitgelegd in de voorwaarden van deze deal op jullie website (foto). Advies gekregen om maar af te wachten, terwijl we hebben aangegeven dat we niet meer van de deal gebruik gaan kunnen maken. Waarom het vinden van een passende oplossing uitstellen?

Dealvoorwaarden die op de website staan beschreven naleven door onze vouchers in te kunnen ruilen, ook naar deals van een ander bedrijf. Andere optie is om zekerheid te geven dat de looptijd van deze deal verlengd wordt zodat we op een later moment, na corona, wel weer naar Antwerpen kunnen.

Bijlagen

Social Deal
    Beste Stella,

Bedankt voor je klacht.

Zojuist heb ik je gebeld en een mail verstuurd. We horen graag je reactie hierop.

Sarah
    Klachtenafhandeling

Stella
De dag na het plaatsen van mijn klacht werd er al contact opgenomen door SocialDeal. Er is een uitzondering gemaakt voor klanten die naar Antwerpen af zouden moeten reizen om van hun deal gebruik te maken, wat bij de collega die ik voorheen aan de lijn had niet bekend was geweest. Gezien mijn situatie hier onder valt, een passende oplossing geboden en inmiddels het saldo van de twee vouchers op mijn account ontvangen. Super, dankjewel Sarah van SocialDeal!

Ook een klacht indienen over Social Deal?