Opgelost door Social Deal: Verlopen restaurtantbonnen door corona tijd en angst hier omtrent

Anoek

Ook ik heb een heleboel bonnen voor het Indiase restaurant kamasutra in Amsterdam gekocht. maar door corona en de angst hieromheen zijn deze nu verlopen. Nu inmiddels iedereen weer durft en is ingeënt, zijn ze niet meer geldig;

KGGLFV/992
VCGWPX/327
NNBSTB/997
SBQCGS/156
KJXTTF/418

Het zijn er 11, ik zou het heel fijn vinden als ik met 6 vriendinnen nog met deze bonnen zou kunnen eten daar op 23 oktober en dat we de rest dan laten zitten. Hoop van jullie te horen.

Hoop dat er een oplossing voor komt, gaat toch om een hoop geld !

Alvast vriendelijk bedankt

Anoek Holterman kramer

Ik hoop een compromis te kunnen sluiten, mijn socialdeal restaurantbonnen zijn verlopen. Door lange sluiting van het restaurant en hierna de angst om corona. nu iedereen is ingeënt hoop ik op 6 van mijn bonnen alsnog met mijn vriendinnen van deze bonnen gebruikt te kunnen maken, dat lijkt mij eerlijk!

Social Deal
    Beste Anoek,

Hartelijk dank voor je review.

Zojuist heb ik je gebeld, helaas was je niet in de gelegenheid om de telefoon aan te nemen dus heb ik je voicemail ingesproken.

Ik heb je een mail gestuurd met hierin een (hopelijk) gepaste oplossing.

Waar nodig, hoor ik graag van je. Een fijne dag gewenst!

Sarah - klachtenafhandeling
    Social Deal

Anoek
Ontzettend bedankt voor deze sympathieke oplossing heel erg blij mee !

Ook een klacht indienen over Social Deal?