Klacht Social Deal: Verlopen vouchers geen melding

Klachtnummer
# 328955
Gebruiker
VVDM
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb op socialdeal twee vouchers gekocht. Hier heb ik al vaker vouchers gekocht en kreeg voorheen ook een melding wanneer deze bijna verliepen. Bij deze vouchers heb ik de melding niet gekregen waardoor ik vergeten ben deze op tijd te benutten. Waarom krijg je bij de ene voucher wel de melding en bij een andere weer niet? Ik ben ervan uitgegaan dat deze melding verzonden zou worden als de uiterste inleverdatum nadert. Ik zou graag willen dat ik het geld wat ik heb betaald kan gebruiken voor een andere aankoop.

Gewenste oplossing

Compensatie voor de verlopen vouchers

2 reacties

  1. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Beste Vera,

    Dankjewel voor je melding betreffende twee verlopen vouchers. Ik heb je zojuist meteen gebeld, maar ik kreeg je niet te pakken.

    Zou je ons willen bellen via 088-2050505 en willen vragen naar Roxanne? We lossen het graag netjes en naar tevredenheid met je op.

    In afwachting van je reactie.

    Groetjes,
    Roxanne
    Klachtafhandeling
    Social Deal
  2. Auteur
    VVDM
    Datum
    De klacht is naar volle tevredenheid afgehandeld! Dankjewel Social Deal!

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen