Opgelost door Social Deal: Verlopen vouchers zonder melding

Elinehiemstra

Eerder dit jaar vouchers gekocht om met vriendinnen uit eten te gaan. Vanwege Corona kon dit niet plaatsvinden, er werd toen genoemd dat de vouchers verlengd zouden worden. Dit is gebeurd, ik heb hier geen melding van gekregen, evenals geen melding gekregen dat de vouchers bijna zouden verlopen. Social Deal beweerd een herinneringsmail te hebben gestuurd. Zowel in mijn mailbox, ongewenste mailbox en verwijderde mails vind ik deze nergens terug. De vouchers zijn inmiddels verlopen waardoor wij als vriendinnen niet meer uit eten kunnen gaan én ons geld niet terug krijgen, ook niet teruggestort op ons account. Volgens Social Deal had ik zelf maar mijn vouchers in de gaten moeten houden via mijn account. Eerder is dit gewoon gebeurd, door Corona en onduidelijkheid over wel/niet verlengen, wanneer weer uit eten mogen met een groep uit niet hetzelfde huishouden, heb ik natuurlijk niet elke week de vouchers gecheckt.

Terugbetaling van geld of storten te goed op account.

Elinehiemstra
Snelle service en opgelost naar wens! bedankt.

Ook een klacht indienen over Social Deal?