Opgelost door Social Deal: Verlopen vouchers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 404843
Gebruiker
Esma
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 vouchers op 18 oktober gekocht voor € 26x2= €52. Op maandag 25 november wil ik boeken blijkt dat mijn vouchers verlopen zijn. Ik heb helemaal gren herinnering gehad. Ik heb kennelijk de verloop datum over het hoofd gezien, omdat er een zelfde actie loopt tot 11 februari 2020.

Gewenste oplossing

Dat ik als nog gebruik kan maken van de vouchers of mijn geld terug kan krijgen om nieuwe vouchers te kopen. Ik heb mijn dochter belooft uit eten te gaan.
Geboden oplossing
Ik heb nieuwe vouchers gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Zojuist heb ik je gebeld, maar helaas kon ik je niet bereiken. Ik heb je hierom een mailtje gestuurd. Hopelijk ben je tevreden met de geboden oplossing!

    Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, horen we dat uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,
    Sarah - klachtenafhandeling
    Social Deal

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen