Opgelost door Social Deal: Voucher "niet gebruikt" volgens helpdesk blijkt wel gebruikt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 294066
Gebruiker
Mellsterr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik twijfelde of mijn 2 saunabonnen niet al gebruikt waren ondanks dat ze nog in te gebruiken stonden. Ik nam via de WhatsApp klantenservice contact op met Kim.

Ik vroeg haar: Hoi social Deal! Ik zie nog een bon in mijn vouchers voor spa zuiver. Maar ik dacht dat ik die al had gebruikt maar weet het niet zeker... Hoe check ik dat?

Zij antwoordde:
[13-2 09:52] ‪+31 6 87242486‬: Ik zie hier dat je nog twee vouchers hebt voor Spa Zuiver
[13-2 09:52] ‪+31 6 87242486‬: Je kan ze vinden onder "mijn vouchers" op de website
[13-2 09:53] ‪+31 6 87242486‬: Je hebt de bonnen al wel sinds oktober zie ik
[13-2 09:53] ‪+31 6 87242486‬: Ze verlopen 21 februari dus wacht niet te lang! :)
[13-2 09:54] ‪+31 6 87242486‬: Veel plezier alvast en een fijne dag nog!

Ik heb ze toen cadeau gedaan aan een vriendin want ik ging er hierdoor vanuit dat ze nog niet waren gebruikt. (ik koop meedere bonnen bij social Deal en als ze gebruikt zijn gaan ze naar het andere tabblad.)

Nu bleek dat mijn vriendin te horen kreeg dat ze wel al in oktober waren gebruikt en ze moest afrekenen... Echt een beetje gênant voor mij, dat is echt een super dom cadeau.

Na nieuw whatsapp contact krijg ik alleen een reactie over dat spa zuiver inderdaad een eigen systeem heeft en social Deal dit niet kan lezen.

Ik vind dat echt een probleem omdat het en niet wordt aangegeven in de app of op de voucher en je daarmee je beste klanten (met meerdere bonnen) onnodig ingewikkeld maakt en het overzicht laat verliezen. En de eerste klantenservice medewerker wist blijkbaar ook niet van deze regeling terwijl de 2e vooral de boodschap, ja zo is het gewoon uitzette, sterker nog erg alle verantwoordelijkheid ontliep.

Ik voel me echt rot voor die vriendin, beetje een dode mus. Ik hoop echt dat jullie je systeem aan kunnen passen, al is het maar de mogelijkheid om zelf de bon af te vinken, dan is het in ieder geval helder.

De oplossing

Aanpassen van het systeem, kleine korting voor mijn vriendin zou fijn zijn

1 reactie

  1. Auteur
    Socialdeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Melanie,

    Dankjewel voor je melding van je vouchers bij Spa Sport Hotel Zuiver.
    Fijn dat we elkaar aan de telefoon hebben gehad. Hopelijk is het geheel naar wens opgelost nu.

    Onze oprechte excuses voor het ongemak alsnog. In de toekomst mag je ons altijd benaderen, wanneer er vragen of opmerkingen zijn. Hier kunnen we alleen maar van leren.

    Nog een fijne dag gewenst.

    Groetjes,
    Roxanne
    Social Deal
    Klachtafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mellsterr
Datum
Uiteindelijke oplossing
intern wordt er gewerkt aan een oplossing in het systeem. De klantenservice is opnieuw goed voorgelicht en ik heb een tegemoetkoming gekregen voor het ongemak. Erg goed opgelost van Social deal!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen